vrijdag 8 juli 2011

Alfred Warmenhoven beleidsadviseur Ruimtelijke Ordening, en Landelijk Gebied OVER-gemeenten

Geachte heer Dral,

Gisteren is het gesprek geweest met 2 ambtelijke collega's van mij die werkzaam zijn bij de DLG/ onderdeel van het Min. LNV. Dit zijn mw. Carolien Warmerdam en dhr. Jos Beumer.

Ik heb uitgelegd wat er allemaal aan de hand is momenteel in het Oostzanerveld en ook uw vraag/opmerking van de agrariers aan de orde gesteld.
De DLG liet mij weten dat zij bereid zijn met de vertegnworodigers van de  Sticting i.o.  orienterend in gesprek te gaan over jullie initiatief en de vefdere procesaanpak (ook richting Stuurgroep)
Ik hecht er veel waarde aan dat jullie met hen gaan praten want zij hebben in vergelijkbare gebieden in Laag-Holland eene enorme deskundigheid en ervarign opgebouwd om samen tot oplossingen te komen. Zij hebben ook de contacten met de nieuwe bass van Staartbosbeheer (mw. Saskia de Jonge) en met het Waterchap dus op dat vlak kan dan ook verder aan de weg worden getimmerd.

Binnenkort neemt Carolien Warmerdam of Jos Beumer contact met u op voor een afspraak.

Tot zover, ik hoop dat jullie bereid zijn het gesprek aan te gaan



Met vriendelijke groet,

Alfred Warmenhoven
beleidsadviseur Ruimtelijke Ordening, en Landelijk Gebied

Geen opmerkingen:

Een reactie posten